Įspūdingiausių sužadėtuvių rinkimai: netikėtoje kelionėje – dar labiau netikėtas pasiūlymas tekėti

Šaltinis: Žmonės
2017-11-28 22:59

Pasakodami savo sužadėtuvių istoriją girdite susižavėjimo atodūsius ir aikčiojimą iš nuostabos? Tuomet privalote papasakoti savo istoriją visai Lietuvai! Portalas Žmonės.lt pristato įspūdingiausių sužadėtuvių rinkimus. Pasidalykite savo sužadėtuvių istorija bei nuotraukomis, jei tokias turite, ir laimėkite įspūdingą prizą.

Jūsų pasakojimų ir nuotraukų laukiame el. paštu info@zmones.lt iki gruodžio 1 dienos. Visos sužadėtuvių istorijos bus publikuojamos portale Žmonės.lt. Konkurso pabaigoje portalo skaitytojai rinks įspūdingiausių sužadėtuvių istorijų trejetuką, iš kurio redakcija išrinks nugalėtoją. Konkurso nugalėtojui atiteks maždaug 1 000 eurų vertės prizas: dvi nakvynės penkių žvaigždučių viešbutyje „IDW Esperanza Resort“, kur jų lauks romantiški pusryčiai, prabangi vakarienė ir pusantros valandos trukmės „Jums subalansuotas“. Plačiau apie prizą skaitykite čia.

Raminta ir Deividas

Po trejų metų draugystės Deividas ryžosi šiam lemtingam ir svarbiam žingsniui.

O viskas prasidėjo netikėta kelione į Maltą. Grįžome namo, Deividas man sako: „Turi lygiai 1 valandą susikrauti lagaminus, skrendam į Maltą.“ Visiškai nesupratau, kas vyksta ir likau pasimetusi, kol jis neištraukė ir neparodė bilietų, jog skrydis jau čia pat. Puoliau krautis lagaminą, griebiau suknelę vieną, tada kitą, tuomet bateliai... Nežinojau, ko reikės, ko nereikės, vargais negalais viską susikroviau ir susiruošiau į kelionę. Nėra lengva susikrauti moterims lagaminą per vieną valandą – tada tai supratau.

Kadangi artėjo mano gimtadienis, galvojau, jog tai – gimtadienio dovana. Ta emocija ir gyvenau, net savo instagramo paskyroje pasidalinau, jog mano antra pusė padarė nuostabią staigmeną gimtadienio proga.

Raminta ir Deividas

Pakilome lėktuvu, buvau kupina emocijų, nežinojau, kur jas dėti ir kaip viską viduje sutramdyti. Kai nusileidome Maltoje, prasidėjo tobulas mūsų laikas. Septynias dienas praleidome taip nuostabiai, kad to žodžiais tiesiog negalėčiau paaiškinti. Ir tada... paskutinę dieną, prieš išskrendant namo, mes leidomės į ekskursija su laivu. Išlipome Gozo saloje ir visa tai, kas vyko tą akimirką, man buvo nepaaiškinama.

Priklaupė mano gražuolis būsimas vyras ir pasakė: „Ar būsi mano žmona?“ Ta emocija buvo tokia jautri, atvirai pasakysiu, aš tikrai pasimečiau, nes galvojau, jog sapnuoju. Visiškai to nesitikėjau, nebuvo net menkiausios nuojautos, kuri šiaip jau mane dažnai aplanko. Taip baigėsi mūsų sužadėtuvės, grįžome namo ne tik laimingi, nukepę, prisikaupę beprotiškai gerų emocijų, bet ir būdami sužadėtiniais.

Dabar gyvename planavimu, nes 2018.08.18 šoksime mūsų vestuves, žengsime žingsnį į naują pradžią. Esame be proto laimingi. Tie, kurie sako, kad laimė mėgsta tylą, greičiausiai niekada nebuvo laimingi. Kai myli ir esi laimingas, norisi pasidalinti tuo su kitais.