Lietuviškas prekės ženklas su užrašu „Ya negovoryu po russki“ – „Vogue“ puslapiuose

„Vogue“ ir „Le Slap“ / "Vogue" ir "Le Slap"
„Vogue“ ir „Le Slap“ / "Vogue" ir "Le Slap"
Šaltinis: Žmonės.lt
2018-04-10 09:45
AA

Lietuvių mada kyla pasaulinio pripažinimo linkme – vis daugiau lietuviškų mados namų savo kolekcijas pristato tarptautinėse mados savaitėse ir sulaukia padidėjusio susidomėjimo iš užsienio rinkų, kuriose vertinamas unikalumas bei kokybė.

Šio mėnesio britų „Vogue“ žurnale, priklausančiam JAV žiniasklaidos bendrovei „Conde Nast“, puikavosi ir naujo Lietuvos mados perliuko „Le SLAP“ produkcija. Lietuvoje žinomas prekės ženklas pristatė džemperį su kiek šokiruojančiu užrašu „YA NEGOVORYU PO RUSSKI“.

„Le Slap“ / Prekės ženklo nuotr.
„Le Slap“ / Prekės ženklo nuotr.

Būtent tamsiai mėlynas, laisvai krentantis drabužis su užrašu „Aš nekalbu rusiškai“ ir patraukė britiškojo „Vogue“ dėmesį, todėl aprašas apie dviejų merginų kuriamą mados ženklą kartu su džemperio nuotraukomis ir atsidūrė viename labiausiai gerbiamų mados leidinių.

Anot kūrėjų, dizainas yra lengvas sarkazmas apie lietuvių identitetą – jie dažnai painiojami su rusais, o jaunoji karta – nors ir nemoka rusų kalbos – jaučia dar gyvuojantį įsitikinimą, kad kalbėti rusiškai jie tiesiog privalo. Nors pačios „Le SLAP“ įkūrėjos turi rusiškų šaknų, jos teigia, kad tai smagus žaismas su kultūriniais fenomenais, bet jokiu būdu – ne konfliktiškas pareiškimas ar siekis patraukti visuomenės dėmesį.

Jų kuriama produkcija su užrašais, madingi sezoniniai rūbai – palankūs tendencijoms ir socialinėms aktualijoms, tačiau nėra tik vieno sezono „žaismas“. Ženklo įkūrėjos siekia, kad jų kuriama mada būtų aktuali čia ir dabar, tiek ir po kelių sezonų.