V.Skaisgirė Tenerifėje laiką leido su seserimi: susigundė įsigyti saloje nekilnojamo turto

Vaida Skaisgirė Tenerifėje / Asmeninio archyvo nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2021-03-04 19:11

TV laidų vedėja Vaida Skaisgirė (30) su sūnumi Atu (8) neseniai sugrįžo iš Tenerifės, kur svečiavosi pas vyresniąją seserį ir jos šeimą. Šiuo metu saviizoliacijoje laiką leidžianti žinoma moteris sako, kad šių atostogų laukė jau nuo praėjusių metų. „Važiuoti į Tenerifę su Atu turėjome per Velykas, tačiau prasidėjo karantinas ir to nepadarėme. Su seserimi tikrai ilgai nesimatėme. Šį kartą su Atu keliauti pasiryžome dėl Tenerifėje mažo žmonių sergamumo bei ilgesio, jau seniai spaudusio širdį“, – portalui Žmonės.lt pasakoja Vaida.

Kadangi prieš išvykstant ir sugrįžus privalomi testai, o Vaida dar „pataikė“ parskristi į Lietuvą prieš atšaukiant reikalavimus parvykėliams iš Tenerifės saviizoliuotis, moteris jau savaitę su Atu atsakingai laiką leidžia namuose. Vaida dalijasi šiltais įspūdžiais ir išduoda, kad po šios kelionės ji net ėmė svajoti apie nuosavą nekilnojamą turtą egzotiškoje saloje.

„Mano darbas vyksta nuotoliniu būdu,  Ato pamokos – taip pat. Pamanėme, jog tikrai nieko nenutiks, jei susitiksime su giminaičiais, kurie taipogi atsakingai žvelgia į dabartinę situaciją. Viskas išsirutuliojo iš ilgo telefoninio pokalbio su sese. Išsišnekėjome, kaip vieni kitų pasiilgome, aptarėme galimą susitikimą ir netrukus aš susisiekiau su kelionių agentūra, kurioje anksčiau buvau įsigijusi bilietus kelionei į salą per Velykas. Pasiteiravau, ar negalėčiau šiuo metu vykti į Tenerifę. Gavau atsakymą, jog kelionė įmanoma, tad susikroviau lagaminus, su sūnumi pasitikrinome ir sėdome į lėktuvą“, – sako V.Skaisgirė.

Vaida Skaisgirė su sūnumi ir dukterėčia / Asmeninio archyvo nuotr.

Anot laidų vedėjos, viskas vyko paprastai. Buvo smagu vėl patirti kelionines nuotaikas, ruoštis išvykai. Tiesa, privalomi  testai – kiek sunkesnė dalis.

„Šiaip su Atu kažkur skristi – labai lengva. Jis nuo mažens yra keliautojas. Kartais, kai paskaičiuojame, kiek visur pabuvojo – sunku patikėti. Kaip 8-erių metų žmogui, Atui tikrai jau daug teko pamatyti pasaulio. Jis mėgsta kelionių rutiną, tik šįkart sūnui tikru išbandymu tapo koronaviruso testas, kadangi jis labai jautriai priima bet kokias procedūras, susijusias su veido sritimi. Buvo tikrai nemalonu ir nesmagu. Džiaugiuosi, jog galiausiai pavyko, abu gavome neigiamus atsakymus ir išvykome“, – Žmonės.lt atvirauja Vaida.

Vaida Skaisgirė su sūnumi Atu / Asmeninio archyvo nuotr.

Pasiteiravus moters, ar nejaučia didžiulio psichologinio spaudimo dėl keliavimo tokiu pasauliui sunkiu metu, ši tvirtai atsako pasvėrusi visus „už“ bei „prieš“.

„Kai esi sąmoningas, adekvatus, tu visuomet įvertini aplinką, grėsmes ir priimi sau ir savo šeimai geriausią sprendimą. Su Atu laikėmės taisyklių bei rekomendacijų. Psichologiškai visiems praėjusieji metai buvo sunkūs, nukentėjo emocinė sveikata, ne tik verslai, bet ir turizmo sektorius. Dabar po truputį jau vykdomos kelionės, todėl galima kažką planuoti, bet renkasi visi juk saugias šalis.  Dabar pati labai laukiu, kol gausime skiepą, bus paskiepyti vyresnio amžiaus žmonės“, – kalba V.Skaisgirė.

Vaida Skaisgirė / Asmeninio archyvo nuotr.

Praleidusi Tenerifėje savaitę moteris teigia ten sutikusi nemažai lietuvių. Pasirodo, ši kryptis – itin populiari tarp tautiečių.

„Nuėjus į restoraną, labai greitai išgirsti pažįstamą kalbą. Lietuviai tikrai pamėgo salą“, – šypteli Vaida.

Ji priduria, kad šios atostogos abiems su sūnumi buvo ne tik poilsinės, bet ir darbinės.

„Viešėdami pas seserį mes su Atu visiškai neatsipalaidavome, jei galima taip sakyti. Aš sutvarkiau keletą darbinių reikalų, jis – lankė pamokas nuotoliniu būdu. Vienintelis pasikeitęs dalykas buvo tas, kad reikėjo keltis 6 ryto, mat tarp Tenerifės ir Lietuvos – dviejų valandų skirtumas. Man buvo kiek sunkiau, na, o šaunuolis Atas greit pakildavo iš lovos ir dalyvaudavo pamokose. Jis iš tų vaikų, kurie lengvai budinasi, pašoka iš lovos tarsi kareivukas“, – pasakoja Vaida.

Ji teigia dabartinių keliautojų nelaikanti nusikaltėliais ar blogu pavyzdžiu, kadangi visi atsižvelgia į rekomendacijas, atsakingai laikosi saviizoliacijos.

Vaida Skaisgirė su seserimi / Asmeninio archyvo nuotr.

„Nesu mega žvaigždė ar didžiulė influencerė, tačiau žinau, kad kartais žmonės pastebi, kokiu turiniu savo socialiniuose tinkluose pasidaliju. Yra taisyklės, reglamentai, tai, ką leidžia valstybė. Juk į visa tai ir orientuojamės. Tikrai nenorėčiau būti blogu pavyzdžiu, bet nieko blogo ir nedarau. Buvimas ir pačioje Tenerifėje yra kitoks. Nors ispanai – dažniausiai atsipūtę, į koronaviruso situaciją jie žvelgia labai rimtai. Visur saugumo paisoma. Pasaulyje egzistuoja ir kitos infekcinės ligos, todėl reikia beveik visada save prisižiūrėti, laikytis higienos ir suprasti to svarbą. Aš Tenerifėje nesijaučiau nesaugiai“, – teigia ji.

Vaida prideda, jog jos sesuo, dirbanti nekilnojamo turto sektoriuje, sudomino ją egzotiškoje saloje egzistuojančiomis namų įsigijimo galimybėmis.

Išties namų kainos ten panašios į siūlomas Lietuvos rinkoje, todėl Vaida net susimąstė, kad būstas šiltu klimatu džiuginančioje vietoje būtų tikrai puiki investicija.

Vaida Skaisgirė su sūnumi Atu / Asmeninio archyvo nuotr.

„Labai patraukli ir kryptinga investicija. Mažai tokių vietų, kur susisiekimas į daugelį Europos šalių būtų itin patogus, o ištisus metus tave lydėtų nuostabus oras. Salos grožis – taip pat neapsakomas, vertas atskirų komplimentų. Čia gali dirbti, ilsėtis, keliauti. Mano sesės vyras – laivo kapitonas, tad vieną dieną plaukėme į jūrą. Vaikai liko sužavėti ten esančios gyvūnijos, o ir mes, suaugusieji, negalėjome atplėšti akių. Ši sala tikrai turi daug pasiūlyti. O grįžtant prie minčių apie nekilnojamą turtą, vieną dieną čia kažką savo įsigyti, tai labai norėčiau. Aišku, kol kas – per daug nežinomųjų. Tiesa, investuoti į namus Tenerifėje – mano siekiamybė, ypač turint šioje srityje dirbančią seserį“, – teigia Vaida.

Vaida Skaisgirė su sūnumi Atu Tenerifėje (14 nuotr.)